Fullt upp!

Jag har verkligen inte haft någon tid till att blogga idag, ingen ork heller för den delen. Men jag tänkte att jag skulle göra en snabb uppdatering innan jag tar ett ordentligt ryck i denna svinstia. Nåja, nog för att jag kämpade mig igenom jordens diskberg tidigare i morsse. Okej, inte helt själv då jag överlämnade hälften till älsklingen. Världens bästa och underbaraste man, helt sinnessjukt vad mycket jag älskar honom.

Hur som helst så tänkte jag plocka undan, dammsuga samt bädda rent i sängen. Fick sådan enorm lust efter att ha hängt hemma hos bästis hela kvällen där vi hjälptes åt att laga mat, baka, vika tvätt och städa. Duktiga tjejer! Nu återstår bara att få även detta hem skinande rent.

I morgon sticker vi ut till Sollis på dopsamtal i Turebergskyrkan. Sedan blir det till att vi tar en sväng förbi Eurobaby, i förhoppning om att få våran dumma vagn lagad. Ena dragkedjan på sittdelen är trasig samt att hjulen flyger av om vartannat, sjukt störande. Tio års garanti, det var nog det dummaste jag har hört. Vi har ju knappt haft den i dryga ett år och den är redan pajj. Pengarna tillbaka tack eller ge oss en ny vagn känner ju jag!

Nej vänner, medans lillfisen sitter snällt och moffar i sig smörgåsrån i takt till musiken som spelas, tänkte jag sätta fart här hemma.

Puss!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR