Han kryper igen!

Efter att ha suttit i telefon med bästis nu ikväll, lade jag plötsligt märke till att Elias kryper helt felfritt och stödjandes på båda händerna. Hela kvällen har jag nämligen ägnat tiden åt att massera och stretcha armen, i förhoppning om att muskelknutan löses upp. Och se där, det gav ju faktist resultat! Så stolt han blev min lilla kille, när han äntligen kunde ta sig fram ordentligt. Han såg ju faktist för rolig ut, hasandes på en arm. Och inte nog med det, så tappade han balansen titt som tätt. Ni kan ju tänka er själva hur det slutade?! Gulle <3

Älsklingen är på väg hem från jobbet och lillfisen har jag precis stoppat i säng. Nu återstår det bara att se om han sover lika bra denna natten. Jag ska väl inte ta ut för mycket i förskott, men hoppas kan man ju alltid göra. I morgon blir det upp i ottan, har hur mycket som helst att göra. Gå till frisören och slinga håret är bara en av alla sjuttioelva saker. Måste även till systembolaget och bunkra upp med dricka inför kvällen. Sedan bär det av hem till herr och fru Grevik, där vankas midsommar mat/vinkväll. Får se om vi eventuellt tar en sväng förbi Frida senare under kvällen. We'll see..

Nu tänkte jag inta fullt ryggläge i soffan och invänta min underbara man, lovely!



Carina

Lina, systembolaget är stängt imorgon på midsommarafton tyvärr... Tänkte tala om det så du slipper åka dit när det inte är öppet. Jag kollade det nyss på hemsidan.

Lina Svarar:

Åhh tack fina du, vilken tur att det finns dem som har huvudet på skafft. Hello virrpannan Lina, då får vi knycka en vinare hos Naja istället. Woohoo!! <3


Blogg: http://linelias.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR