Hemma från sjukhuset

Sådär, hemma igen efter ca 1 ½ timmes vistelse på närakukten här i Södertälje. Vad som hade hänt var att Naja plötsligt svimmat av mitt på öppna gatan, efter en tids illamående. Ambulans hade tillkallats på plats och fördes mot Södertälje sjukhus. För mig fanns bara en sak att göra, och det var att åka dit för att hjälpa till och supporta min fina bästis. Vi kom i samma stund som Walle kom inrusandes. Mina fina killar fick sitta i väntrummet medans jag blev kvar med Naja inne i undersökningsrummet.

Läget är stabilt so far, hon väntas nu göra ett graviditetstest samt ultraljud och magnetröntgen för att utesluta det värsta tänkbara. Blir hon inlagd för observation sticker jag och lillfisen till sjukhuset lite senare ikväll. Medans kan vi bara hålla tummarna och hoppas att hon kryar på sig fortast möjligt!

Lillfisen sover som vanligt sin eftermiddags-nap, så jag tar mig friheten till en välförtjänt vilopaus jag med. Btw, vilket aptrist väder det är ute. Det är sådana dagar man kan ligga inne med en fet jäkla godispåse, och fortfarande ha samvetet i behåll. För gissa vem som kom hem med mitt favvo godis sent igår kväll, om inte min finaste baby. I löööööve BIG TIME!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR