Hemma

En tågresa senare är vi nu äntligen hemma i Södertälje igen. Haft en riktigt mysig eftermiddag och kväll hemma hos finaste mami. Vi har suttit ute på balkongen, ätit god mat och druckit vin och inte så lite heller för den delen. Mamma grät, jag grät inte konstigt nog. Under de senaste dagarna har jag lyckats stänga av mina känslor, känner att jag inte riktigt orkar lägga någon större energi på att fälla onödiga tårar. Det betyder dock inte att jag kommer sakna min syster mindre, snarare tvärtom. Jag ser istället fram emot att få åka ner till ett varmt Malaga någon gång i oktober och hälsa på min fina syster.

Om en liten stund är det hoppla i säng för i morgon blir det upp i ottan. Vi hämtar upp bästis med onge strax efter klockan tio, för att sedan ta oss in mot Stockholm och uträtta några ärenden. Lite senare puttrar vi vidare mot Tyresö och hämtar lillfisens nya vrålåk. Vi avslutar sedan dagen med att ta oss till någon mysig strand för sol, bad och picknick. Mysigt!

Night Night!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR