Hemmafix och fin besök







Hej och förlåt för taskig uppdatering här på bloggen under dagen som varit. Jag har helt enkelt inte haft varken lust eller ork till detta. Istället har vi fixat och donat här hemma, igår åkte vi nämligen till IKEA och köpte oss en ny spegel ut till våran hall. Den förra lyckades lillfisen duktig riva ner, hello sju års olycka! Skämt å sido, den nya gör sig tusen gånger bättre där den sitter. Våran super snygga hallbänk fick sig en ny plats och tusan vad mycket större det blev. Nu måste jag bara införskaffa lite tavelramar att pryda väggen med. Naaajs!

Till kvällen fick jag sedan ett väldigt trevlig samtal utav herr Walle & fru Naja Grevik med onge. Härligt med fin besök såhär på en torsdag, hurtigare människor får man leta efter. Efter en långpromenad från stan och upp till Lina Hage hade dem vägarna förbi. Shiiiiiieeeeeet tänkte jag och tokstädade som en dåre i ca tio minuter innan det ringde på våran kära ytterdörr. Håret står åt alla håll och kanter och lökig utav bara helvete, kul tjej! Helan och halvan hade i allafall roligt, Elias är verkligen som en lillebror för William. Underbara ungar! Vi bestämde oss sedan för att sällskapa hem till dem där vi lagade middag ihop samt slingade håret på Naja. Tack fina för en super mysig kväll, we lööööve you!

Nu- byta blöja - borsta tänder - välling och sedan säger vi god natt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR