I denna stund







Vårat barn, bortskämd?! Inte alls. Hela eftermiddagen har vi bara legat och plaskat i lillfisens nya pool. Så länge som jag har varit sugen på att fixa och göra i ordning ute på våran stora balkong. Idag har vi i allafall påbörjat det stora projektet med att lägga trall. Detta för en mer stilren känsla samt för att minimera eventuella fallskador. Trä studsar i allafall emot, vilket cement inte gör. Dock lyckades jag på något vänster mäta jäkligt fel och vi måste därmed åka och köpa fler trall-plattor i veckan. Bye bye my money!

Hur som helst så räckte trall-plattorna halvvägs och jag kunde täcka upp resten med min fina balkongmatta. Smällde upp den nya solstolen samt lillfisens nya pool, badboll och simring. Och där satt vi och plaskade, solade och var allmänt nöjda. Får se om vi sticker iväg en sväng hem till bästis eller om vi bara stannar hemma ikväll.

Nu tänkte jag i allafall ta min lilla gnällspik till unge och försöka vila en stund.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR