Måndag 13:e juni

Elias har sovit riktigt risigt i natt, kan det vara tänderna tro? När vi trodde att ungen skulle till och sova, gav han ifrån sig ett hjärtskärande gråt som kunde ha väkt hela grannskapet. Slutade med att jag fick gå runt och vagga, sjunga till han slutligen tuppade av. Och såhär fortsatte det i princip tills det var dags för oss att kliva upp, hello zombie-mamma och zombie-baby!

För en liten stund sedan ringde R och sa att han bokat tid för vårat efterlängtade dop. Bättre sent än aldrig, som man brukar säga. Idag blir det till att skicka ut inbjudningar samt försöka få tag på en dop-klänning av den lite större modellen. I veckan ska vi få träffa prästen för att gå igenom dopordningen och diskutera eventuella psalmer och dikter. Måste även samtala med lillfisens blivande gudföräldrar hurvida allt ska gå till.

Nu ska jag vara världens bästa wify och slänga ihop lite brunch åt mig och älskade mannen min <3






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR