Måndag med familjen

Gårdagen spenderades hemma hos herr & fru Grevik med onge. Vi fikade, drack gott vin, käkade pizza och hade det allmänt trevligt. Lillfisen fick stanna hemma hos pappa och busa medans mamma fick lite välbehövlig ensam-tid. Något som alla mammor är värda lite då och då och gårdagen var just en sådan dag. Så glad för att jag har min fina bästis, vad vore jag utan dig? You're simply the best! 

Idag hänger vi hemma hos lillfisens farbror tillsammans med faster och kusiner. Internet har lagt av helt hemma hos oss så jag passar på att sitta här medans jag ändå har tillgång till dator. Var tidigare iväg på stan med älsklingen, mötte upp finaste bästis för lite shopping samt fika på Milano. Lillfisen blev som vanligt bortskämd med nya kläder samt hink och spade som vi kan ta med oss ut till sandlådan. En annan får nöja sig med att se hur pengarna rullar iväg, men så värt det!

Lite senare sticker vi iväg och storhandlar inför midsommar och dopet som går av stapeln på lördag. Jag har så himla mycket roliga saker att se fram emot. Detta tack vare finaste vännerna, jag älskar er så att det är helt sinnessjukt! Life is pretty good so to say.

Nu ska jag fortsätta busa med min älskade lilla unge och pussa en massa på mannen min <3 Bästa och finaste killarna i hela världen!!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR