Midsommarafton

Hej vänner! Hur mår ni, bra hoppas jag?! Midsommar och allt, kan tänka mig att många av er sitter och gottar er med sill, potatis och en herrans massa jordgubbar en dag som denna. För oss blir det en lugn och stillsam midsommar i form av mammahäng hemma hos bästis med gott vin och en herrans massa godis istället. Funkar bra det med!

Jag har precis stoppat den lilla i säng, nåja han sover faktist i sin vagn för att vara helt ärlig. Medans Naja stoppar om hennes lilla, passar jag på att kika in här. Enbart egentligen för att önska er just en glad midsommar! Blir en tidig kväll för oss då vi sticker ut till sollis tidigt i morgon bitti. I morgon ska vi äntligen döpa våran älskade lilla unge, kommer bli en helt awesome dag! Efter dopgudstjänsten blir det garden party i mamma trädgård. God mat, dryck och fina vänner och familj, vad skulle möjligen kunna gå fel?! Så i morgon får ni räkna med att bloggen står tom, men lovar uppdatering så fort möjlighet finns. Fullspäck även på söndag då våran fina vän Bassam och hans blivande fru Rand gifter sig. Där emellan ska jag hinna med att både köpa klänning, skor samt make up och håruppsättning hemma hos bästis. Phew...!! Blir svettig av bara tanken.

Ha en helt awesome helg!!!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR