Onsdagkväll hemma hos mamma

Haft en riktigt mysig kväll hemma hos mamma, dock är jag så trött att jag skulle kunna slockna här och nu. Lillfisens tillstånd är fortfarande oförändrat, då han är väldigt reserverad vad gäller armen och han är grinigare än vanligt. Hoppas på att få sova åtminstonde ett par timmar i natt, ett stolpiller i rumpan på den lilla borde göra susen.

Sitter just nu och väntar på att älsklingen kommer och hämtar oss med bilen. Hur underbar är han inte mannen min?! Kände helt ärligt inte för att sätta mig på tåget en kväll som denna, vilket han också förstod. Det enda jag kan tänka på är hur skönt det ska bli att få krypa ner i sängen där hemma. Mhmm!

Nu ska jag klä på mitt trötta lilla barn och plocka ihop alla våra saker.

Vi hörs i morgon vänner! <3






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR