Regnig torsdag



Som väntat sov Elias hela natten, utan några som helst undantag för välling. Han sov inte bara hela natten, men också hela morgonen och vi klev inte upp förens någon gång strax innan tolv. Så mysigt att gosa ner sig under täcket till ljudet av regnet som smattrar utanför fönstret. Bästa sovmorgonen på bta länge skulle jag säga.

Elias fortsätter att hasa sig fram utan att stödja sig på vänster armen. Jag undrar om det inte är handleden som gör ont?! För stödjer på armbågen gör han lite titt som tätt, får väl se om det blir ett läkarbesök i veckan ändå. Hur som helst så verkar det inte störa honom och han leker, busar och skrattar precis som han ska göra. Som den hönsmamma jag är, så kan jag för mitt liv inte sluta oroa mig. Det är en mammas förbannade plikt att oroa sig, punkt och slut.

Om en stund tänkte jag ställa mig vid spisen och slänga ihop en smaskig middag till mig och lillfisen. Spaghetti och köttfärsås står på menyn. Perfekt så vi köpte hem ett storpack med köttfärs idag när vi storhandlade på Willys nu i eftermiddag. Vi har bunkrat upp med diverse godsaker tills dopet på lördag, samt annat smått och gott. Ikväll stannar vi hemma och bara myser, även om något säger mig att det börjar spricka upp utanför fönstret. Nu håller vi tummarna för att det blir kanon väder i helgen, är ni med mig?!

Later darls..





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR