Tisdag 7:e juni

Godmorgon solstrålar!

Här hemma har vi precis käkat frukost och ska snart ge oss ut i det vackra vädret. Jag är så sjukt trött idag, kunde verkligen inte sova i natt och så hade jag fruktansvärt ont i magen. Nu mår jag en aning bättre, misstänker att det blev lite för mycket tårta igår. Detta eftersom jag nyligen upptäckt att jag har en släng av laktos intollerans, och tårta om något innehåller mycket mjöklprotein och skummjölksprodukter. Inte bra för min lilla mage! Får låta bli allt som kan tänkas innehålla sådant idag helt enkelt.

Idag tar vi oss i allafall ut till någon mysig lekpark i närheten samt storhandling. Får se om vi åker ut till mamma en sväng senare i eftermiddag eller om vi stannar hemma och träffar tjejerna istället. Men först ska lillfisen få sig ett ordentligt bad, här luktar det allt annat än hallonbåt :)



Glad kille badar pool hemma hos mormor






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR