Ett sorgligt farväl!



Hej Hej! Blev en sväng till Sollentuna Centrum tidigare i eftermiddags tillsammans med syster för lite shopping. Handlade med oss lite middagsmat samt lite annat smaskens tills ikväll. Tog även varsin fruity&fresh jucie på naked juice bar, underbart god! Nu är vi hemma hos mami, jag och lillfisen har redan hunnit med ett dopp i den svalkande poolen. Helt sjukt vad varmt det har varit idag, men jag ska inte klaga. Detta är ju vad vi så länge har gått och väntat på. Äntligen sooooool! Om det är lika fint väder i morgon sticker vi till någon mysig strand for sol, bad & picknick. Just det, vi ska även hämta lillfisens nya vrålåk också.

Vi ska snart sätta igång med maten här hemma, väntar bara på att resten av familjen ska komma hem från Horze. Medans tänkte jag mata mitt lilla barn, som i denna stund är i full gång med att terrorisera och tänja på sin kära mors alla gränser som möjligtvis går att tänja på.

Usch, ikväll lämnar min älskade syster detta land för arbete i ett varmt Spanien. Kika in på hennes blogg och önska henne lycka till! Känns overkligt att jag inte kommer att få träffa henne på jätte länge, jag kommer sakna dig såååå! Det kommer bli ett sorgligt farväl :(






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR