Måndagskvällen

Hej vänner! Ledsen för dålig uppdatering här på bloggen, men jag kände att det var dags för en välbehövlig bloggpaus. Helgen har varit kaotisk minst sagt, fullt upp från morgon till kväll. Hej stressmage! Gårdagen vart riktigt lyckad precis som förgående dag. Mötte upp finaste bästis för en trevlig liten shopping tur på stan. Tillsammans valde vi ut ett flertal klänningar samt skor, beslutsångest? Oh yes. Lyckades tillslut att hitta the perfet dress, skor och smink. Drog sedan hem och packade ihop mina och lillfisens alla grejer inför kvällen. Älsklingen skjutsade sedan hem mig till Naja  dr hon fixade både håret och make-up. Tack finaste, you're the greatest! Strax efter klockan sju var det dags att bege sig mot kyrkan, missade i vanlig ordning vigseln. Vi blev i allafall kvar en stund och begav oss lite senare vidare mot Panorama och festade loss tills klockan blev morgon. Vilken bröllopsfest, folk var som tokiga! Stort grattis till finaste brudparet Bassam & Rand ♥

Denna måndag började dock inte lika bra, för lite sömn brukar oftast ta ut sin rätt vilket den gjorde idag. Mer än så behöver jag inte gå in på, men jag känner verkligen att jag står vid livets stora vägskäl. Should I stay or should I go?! Efter många om och men så tog vi oss i allafall in till city, där vi mötte upp mamma och syster för avskedsmiddag på Djingis khan. Efter middagen puttrade vi sedan vidare mot Kungsgatan där vi satte oss på ett mysigt litet fik och rökte vattenpipa och drack mynta thé. Jordanien-times, så himla mysigt!

Nu är vi äntligen hemma igen och jag funderar faktist på att hoppa i säng ganska så snart. I morgon sticker jag och lillfisen ut till Sollis för att ta farväl av finaste syster som flyttar till Spanien på onsdag. Herregud, jag kommer gå under av saknad. Inte utan min syster!!!! Vilken tur att vi ska åka ner till Malaga någon gång i Oktober och hälsa på. Weehoo! Hur som helst, vi hoppas på fint väder i morgon så vi kan plaska i poolen hemma i mammas trädgård. Om det hinns med så blir det en sväng till Sollentuna centrum för lite shopping också. Naajs!





Bilder tagna av Wisam under bröllopet i söndags






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR