Varit i Skärholmen med Frida och Sofia

Jag förstår bara inte hur folk kan lämna bort sina barn, som om det vore det enklaste i hela världen. Har precis kommit hem efter ett par timmar i Skärholmen tillsammans med mina fina tjejor Frida och Sofia. OM jag har saknat min lilla bebis?! Jo tack. Hur underbart är det inte att då få komma hem och mötas av det finaste lilla leendet?! Det går bara inte att toppa en sådan känsla.

Idag har vi som sagt hängt i Skärholmens centrum och fixat med lite grejer. Jag kan fortfarande inte tala om vad som är på gång, ni får lov att hålla ut ett tag till. Detta kommer bli så himla bra, eller jag hoppas det i allafall. Vi har även letat fin klänningar till bröllopet på söndag samt käkat lunch på food courten. Lite otippat att jag och Sofia ska på samma bröllop, känns ju lite redan lite roligare då.

Nu är vi i allafall hemma och väntar på att en elektriker ska komma hit. Vi har nämligen ett trasigt uttag i vardagsrummet som R skulle ge sig på att laga. Istället försvann strömmen i hela lägenheten, bra där! Ikväll blir det en lugn hemmakväll med lilla familjen. Laga god mat och kanske lite efterrätt på det, en smaskig fruktsallad skulle sitta fint.

Ha en fortsatt trevlig onsdag vänner!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR