31:a Mars 2011

Som ni ser har bloggen hamnat lite på efterkälken. Men på senare dagar har jag inte kännt någon större lust till att blogga. Jag har istället valt att lägga min tid på viktigare saker så som min familj och mina vänner. Känner liksom inte att jag får något utbyte av att blogga. Nu kommer jag hädanefter att blogga endast när jag känner för det, och endast för min egen skull. Detta tills jag finner inspiration och motivation, eller så kanske jag slutar blogga helt! Vad tycker ni?!

Om en liten stund puttrar vi mot Östertälje och tar pendeln ut till finaste mami. Behöver lite miljöombyte, stämningen här hemma är allt annat än pleasant just nu. Hela förmiddagen har jag haft ont i magen och kännt mig stressad, och det har jag nog inte varit ensam om. Vad är då inte bättre än en mysig hemmakväll hos mami?!

Ha en fin torsdag vänner <3





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR