Sjukling :'(

Det var egentligen meningen att vi skulle ha träffat tjejerna vid den här tiden, men vi får lov att stanna hemma. Min lilla bebis är tok förkyld och jag misstänker även feber. Han varken äter eller sover, vilket inte alls är likt min lilla kille. Vi får helt enkelt ha en mysig hemmakväll då jag har båda mina fina killar hemma idag.

Pratade med finaste mami i telefon nyss. I morgon ska vi ses inne i stan för en promenad på djurgården, samt middag på någon mysig restaurang. Senare på kvällen blir det till att hänga med tjejerna, naaaaajs! Känner verkligen att jag behöver some time off alltså. Helt slutkörd efter denna vecka, att vara mamma är faktist också ett heltidsjobb.

Om man skulle sätta fart med middagen kanske, sitter och kränger i mig lillbäsens majskrokar. Dem är ju så goda!



Sjukling! <3






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR