Good days starts at night


Hej finisar! Hur mår ni? Sorry, men jag har verkligen inte haft någon lust att blogga. Vet ni? Ibland har jag bara lust att lägga ner bloggen, det är tack vare er trogna läsare som jag fortsätter skrivandet. Men på senare tid har jag kännt mer press över att jag MÅSTE blogga, och inte för att jag själv vill. Förstår ni vad jag menar? Så jag kommer att lösenordsskydda den här bloggen under en tid framöver.

Har precis slängt in en morotskaka i ugnen samtidigt som min finaste förbereder morgondagens middag. Han är så himla fin! Idag firar vi en månad som gifta, inte klokt vad tiden har gått fort. Inte för att det har förändrat någonting, mer än att man får en starkare känsla av att vi faktist är en familj nu. Jag kunde inte vara mer lycklig! På tal om det så har vi även varit hemma hos våra fina vänner Wafir och Nashwa tidigare i eftermiddags. Där blev vi kvar ett bra tag, drack varsin kopp thé och babblade på om allt och ingenting. Med oss hem fick vi också våra bröllopsbilder, tack fina!! Ska bli så spännande att se våran bröllopsfilm, den blir klar tills vi ses senare i slutet av veckan.

Efteråt tog vi en snabbis upp till sjukhuset för att hälsa på bästa Ilham, som har genomgått en gastric bypass-operation tidigare i veckan. Hela gänget var samlade, pratade om bröllopet, min graviditet och allt vi kunde tänkas prata om. Så himla mysigt! Mötte sedan upp älsklingens bror för att käka middag på Heron City, sprang även in på Mio och kollade efter en ny sänggavel samt ny soffa. Jag har länge haft en dröm om att sätta en helt ny prägel på vårat sovrum. Hur mysigt skulle det inte vara att få en hotellkänsla så fort man kryper ner i sängen. Tog en massa härliga bilder som ni ska få se, inspiration är det bästa jag vet! 















NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR