If you go out looking for a friend, you'll see they're very rare. But if you go out to BE one, you'll find them everywhere.

Jag är slut som mamma. Hela kvällen har Elias gnällt och varit missnöjd med precis allt av någon oförklarlig anledning. Dock slocknade han brevid mig här i sängen för en stund sedan, så jag ska försöka smyga mig upp så snart jag har skrivit färdigt detta inlägg. 

Ikväll fick jag ett mycket oväntat samtal, dock kunde jag inte svara just då. Men har i allafall fått chansen att prata med personen i fråga. En vän som jag håller av och som jag håller mycket kär, samtidigt som jag kan bli fullständigt rasande på människan. Det gör ont i själen när hon undviker mig när man istället kan använda sig av ord. Det finns ingen anledning för mig att gå in djupare på detta, för jag kommer förmodligen inte få ut något vettigt utav det iallafall. Kände bara att jag behövde få hävda mig en aning, mitt hjärtas mening. 

Hoppas att ni haft en fin torsdagskväll, nu stänger jag ner för kvällen så hörs vi i morgon!   






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR