Måndag

Måndagen började med en tidig morgon, Elias vaknade strax innan klockan nio och ville ha frukost. Vi vaknade upp till ett riktigt höstmörker, då stora gråa tjocka moln rullat in över oss. Det tog inte lång tid tills vi kröp ner under täcket igen, och där blev vi liggandes till strax innan lunch tid. Elias har varit på riktigt gos-humör det senaste dagarna och ska gärna ligga nära, helst av allt bli omhållen när vi sover. 

När min finaste kom hem från jobbet tidigare i förmiddags, tog vi en snabb sväng ner på stan. Inhandlade mailbags och ett nytt minneskort som vi ska mata in alla bröllopsbilderna på och skicka ner till svärisarna i Jordanien. Nu ikväll har jag också hunnit med att rensa bland Elias alla kläder, ungen har verkligen kläder till förbanelse. Har faktist lyckats få en hel del sålt, vilket känns himla skönt! Dock har jag valt att spara sådant som ligger oss varmt om hjärtat. Mycket har jag också fått kasta då många av plaggen blivit förstörda med tiden.

Nu däremot tänkte jag sätta mig själv och lillskruttis i arbete då lägenheten är i ett seriöst behov av uppfräschning. Jag får snart ett psykiskt nervsammanbrott om det fortsätter att se ut som det gör just nu. SÅ inte okej! Sedan hoppas jag på en tidig läggning ikväll och förhoppningsvis få lite "ensam-tid".

Ha en fortsatt fin måndag!



LuleK

Hey there old classmate! Du är inte inne på msn på kvällarna? Jag har börjat blogga jag med. Tro't eller ej! Häng på där vettja.



http://www.npfaddvardagochskola.blogg.se/



Kram på're från rötottan i Luleå där gräsmattorna är GRÖNA


Blogg: http://npfaddvardagochskola.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR