Middag & shopping i Nacka Forum


Guuuuud, jag är helt slut! Vi kom precis hem efter en hel eftermiddags flängande i Nacka Forum tillsammans med lillskruttis faster och kusiner. Jag hann även med att luncha med bästis tidigare idag, så mysigt! Hur som helst så blev det en hel dag med god mat och en herrans massa shopping. Lillskruttis blev som vanligt bortskämd med nya kläder och skor, hittade för en gångs skull en hel del snyggt till mig själv. Ni ska få se lite senare, men detta i ett annat inlägg. Min finaste har varit världens bästa precis hela dagen och sett till att jag har fått skämma bort mig själv riktigt ordentligt. Och tro mig, jag NJÖT!

Så snart min finaste har kollat färdigt på fotbollen blir det film-mys, vilken film det blir vet jag inte ännu då vi har hyrt två stycken.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR