Söndag 13:e November 2011 - Farsdag

Morning babes! Har ni sovit gott? Själv är jag så sjukt trött och skulle helst vilja krypa ner under täcket igen. Har verkligen så mycket att göra den här morgonen, då vi ska iväg om bara ett par timmar. Idag är jag och min lilla familj inbjudna på farsdag-firande hemma hos min älskade pappa. Självklart tänkte vi överraska min finaste med et litet firande så snart att han har avslutat morgonpasset på jobbet. Stackarn, måste vara helt slut då vi kom hem tokigt sent i natt.

Gårdagen var så himla mysig, och jag fick äntligen umgås med min fina Ranya. Den där bruden har riktiga anger issues alltså, OMG! Hon är på riktigt den skönaste tjejen jag vet. Länge sedan jag har haft så roligt som igår, för jäklar vad vi har skrattat. Längtar redan tills vi ses igen!

Nej, nu ska jag ta och väcka min trötta lilla bebis och försöka ta oss ner på stan.





















NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR