Fredagsmyyyyys!

Det var en glad, förväntansfull och solbränd tjej vi möttes av på terminal 5 tidigare i eftermiddags. Jag är så lycklig som äntligen har min älskade syster hemma igen. Kan dock inte ha varit lika roligt att mötas av ett riktigt regnoväder, fy satan vad kallt det har blivit bara på ett par dagar! Nu är vi allafall hemma efter en mysig shoppingrunda med restaurangbesök i Kista centrum. Fina lillasyster hittade den perfekta klänningen på första försöket, kan man ha mer tur?! Jag överdriver inte för fem öre när jag säger att hon var rå-snygg, för det var hon verkligen.

Om en liten stund ska vi kolla på Idol och mysa med varsitt glas vin. Vi ska också fixa mina naglar samt kolla upp eventuella bruduppsättningar inför bröllopet. En riktig myskväll med andra ord! Ah, shit...min mamma snackar hål i huvudet på mig. Kan fan inte ens höra mina egna tankar. Lite senare kommer min finaste hit och stannar över natten han med, jag längtar redan!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR