Lördag med Henna party!



Jag har aldrig varit lyckligare över att få komma hem och kasta mig i min egen säng för ett slag. Haft en sjukt mysig och stressig eftermiddag tillsammans med finaste bästis med onge, samt att vi hann träffa Sofia en liten snabbis. Vi har också hunnit med att hämta ut mammas klänning och till mig själv har jag shoppat en söt liten kreation tills ikväll.

Sista kvällen som ogift och detta ska vi fira med ett galet henna-party hemma hos faster tillsammans med både min och älsklingens familj. Nu gäller det bara att ladda batterierna, en lång och skön dusch ska nog göra susen. Men först ska jag röjja upp här hemma och ta en omgång med dammsugaren i alla rummen. Satan i gatan så det ser ut här!

Vet inte om jag kommer hinna blogga så mycket mer innan bröllopet i morgon. Jag vill verkligen passa på att tacka alla som har gjort detta möjligt. Ni är så jäkla guld allihopa, jag tror inte att ni förstår?! Och till er fina läsare, tack för allt stöd och fina kommentarer. Jag hoppas att ni stannar kvar och följer med på våran livslånga resa tillsammans.

Ha en fantastisk lördagskväll raringar, för det ska vi! ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR