Feels like a new home

Efter på tok för mycket vin, tänkte jag nu krypa upp i min älsklings trygga famn ett slag. Haft en riktigt mysig kväll tillsammans med finaste bästis och våra härliga ungar. Vi har under kvällen möblerat om i princip hela våran lägenhet. Feels like a new home, gissa om jag kommer sova gott i natt?! Yes indeed. Så många gånger jag har tjatat om att vi ska göra om här hemma, men aldrig fått tummen ur. Om det finns någon som kan det här med inredning, så är det då Naja. Ni skulle se så fint dem har det hemma hos dem, me so want it! Nej men shit, vilken jäkla freedom att äntligen få lite space här hemma. Finally I can breath some..

Go'natt finisar, så hörs vi i morgon!



vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: tack söta du :D är jättenöjd med min nya hårfärg <3


Blogg: http://vadfanskajagheta.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR