Onsdagsmyyyyyys



Ny solad, nyduschad samt påbörjat behandlingen med mina nya älskade produkter från Mary-Kay. Världens bästa Naja mötte upp mig på halva vägen, och tillsammans sällskapade vi till solariet. Mys! Jag solade en 20-minutare vilket jag inte har gjort på snart två år. In fact, jag har inte solat solarium sedan jag kom hem från Indien. Inte klokt vad skönt det var, somnade nästan till en massa gamla godingar från kära 90-talet.

På vägen hem stannade jag vid filmkedjan och köpte med en fet påse med godis. Tyckte helt klart att jag kunde få unna mig detta efter en riktigt usel dag. Sitter just nu och väntar på mina finisar som är hemma hos älsklingens bror på kvällsfika. Jag anar att dem kan dröja en stund, så jag får väl lägga mig och dö i soffan ett tag. Jag kan äntligen få titta på vad jag vill, tjoohoo!

Ps. Ni får ursäkta den ûbertaskiga bilden tagen med web-camen på datorn. Ni överlever nog ;)


SANNA

Hej söta du! :)

Vad händer hos dig? :)



Kram


Blogg: http://sannaakarin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR