Nyårsförberedelser

 
 
 
Jag har lite svårt att hinna med bloggen just nu, mycket som händer. Lilleman har jag lämnat bort till faster för att hinna med alla förberedelser inför kvällen, samt få lite tid för mig själv. Jag känner mig känslomässigt slutkörd och all denna stress som råder gör det inte precis lättare. Fick i allafall bli en snabb sväng in på H&M och fyndade klänningen ovan. Varför finns det inga fina kläder för gravida längre?! Har det någonsin gjort? Det tog mig nästan tjugo klänningar tills jag hittade en som passade min lilla kula på magen. Väldigt enkel och stilren, väldigt mycket jag! Kan inte bli bättre. Blev också lite nytt till sminkväskan samt en tur inne på systembolaget. Lyxade till det med en flaska alkoholfritt mousserande jordgubbsvin till preggo mama och mousserande vitt till övriga familjemedlemmar.
 
Ikväll är vi bortbjudna på skaldjursmiddag hemma hos lillemans faster, sedan fortsätter dem till kyrkolokalen i Lina Hage. För mig däremot, blir det en lugn hemmakväll eftersom jag vägrar utsätta mig för onödigt utanförskap. Hoppas såklart att lilleman väljer att stanna hemma med mig, vad pappan i familjen bestämmer sig för bryr jag mig faktist inte om vid det här laget.
 
Nu mina vänner skall jag försöka få i mig nått att äta och vila en stund.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR