Söndag i lathetens tecken

 
Tre fina bilder från gårdagens mysiga lilla badstund hemma hos moffa igår ♥
Lilleman vaknade strax efter klockan halv nio i morsse. Det var bara att kliva upp, på med barnkanalen och fixa frukost. Sedan gick jag och lade mig en stund till och klev inte upp förens vid tolv igen. Passade på att få undan all disk, dammsuga och ta en minst sagt välbehövlig dusch. Ganska så skönt att bara vara hemma och göra absolut ingenting.
 
En tjej vid namn Maria var här och hämtade lite grejer som hon har köpt. sådan lättnad att göra sig av med grejer som bara står, och istället införskaffa sådant som vi faktist behöver. Lilleman har precis vaknat från eftermiddags vilan, och nu inväntar vi pappan i familjen som snart kommer hem med kvällens middag. Idag fick det bli pizza, och jag slipper ställa mig vid spisen och laga mat. Lite senare ikväll sticker vi hem till faster och fina kusiner för fika, lek och massa bus!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR