24:e januari 2012

Godmorgon raringar, har ni sovit gott? Själv känner jag mig ovanligt pigg och utvilad för en gångs skull, så himla skönt. Ellepelle väcktes utan några som helst problem i morsse, klev upp strax efter halv åtta, åt frukost i lugn och ro innan vi kilade iväg till dagis. Ett lika sorgligt farväl blev det även idag, mammas lilla älskling.

Sitter här i soffan och käkar en god frukost, men tänkte så småning om påbörja projekt storstädning. Jag har en hel del tvätt som skall vikas samt att jag måste dammsuga och moppa golvet här hemma. En diskmaskin ska jag köra igång också. Lika bfa att få allting gjort medans lilleman inte är hemma, då risken är större att man inte får någonting gjort överhuvudtaget. Om jag hinner så ska jag slänga upp det där videoklippet som jag så fint glömde bort att lägga upp igår.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR