Eftermiddag med lek

Vi är precis hemkomna från en mysig eftermiddag på leklandet här i Södertälje. Det blev en spontan playdate tillsammans med Louay och hans super söta lilla dotter. Ungarna har fått leka av sig ordentligt medans vi vuxna har fikat och konverserat. Vi har också hunnit med en veckohandling inne på Willys, så skönt att fylla på både kyl och frys ett tag framöver.

För tillfället har jag en köttgryta på spisen som skall koka i sisådär 1½-2 timmar. Medans grytan gör sitt tänkte jag slänga ihop något så smaskigt som vaniljpannacotta med frysta hallon. Ja, vi kände för att lyxa till det även idag. Det är vi värda! Vi siktar på en tidig kväll, Ellepelle är skit trött och lär väl mer eller mindre däcka efter maten. I morgon måste jag lämna honom på dagis strax efter klockan åtta, själv har jag en arbetsintervju inbokad. Fullspäckad måndag med andra ord!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR