Födelsedagsmiddag hemma hos mamma


Spenderat eftermiddagen samt kvällen hemma hos mamma. Idag är nämligen hennes födelsedag och den firades med födelsedagsmiddag tillsammans med familjen. Supermysigt! Så himla kul att äntligen få träffa syrrans pojkvän för första gången, ett riktigt kap om jag får säga det själv. Mammas kusin kom även förbi och stannade på middag, alltid lika trevligt när vi blir så många. Överraskade mamma med att ge henne en personlig almanacka med bilder på henne och Elias vid olika sammanhang. Hon blev så glad min fina lilla mamma, hoppas bara att pappa och mormor blir lika glada för sina.

Nu är vi i allafall hemma och jag funderar seriöst på att gå och lägga mig. I morgon blir det upp i ottan för att närvara på minnesstunden för min svärmors kusin som gick bort för ett tag sedan. Som vanligt kände jag inte personen i fråga, men jag följer med som stöd och för att visa min respekt gentemot min familj och dess nära och kära. Efteråt tänkte jag besöka dagiset där Elias ska börja, dels för att se vad det är för typ av verksamhet samt kolla vilken tid inskolningen börjar på tisdag. Detta kommer bli så bra!

Sov gott raringar, så hörs vi i morgon!♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR