Godnatt


Haft en riktigt mysig eftermiddag och kväll här hemma utan några som helst förpliktelser och måsten. Vi somnade i soffan strax efter klockan tre och vaknade återigen strax innan klockan sex. Sedan dess har vi ätit middag i form av något så enkelt som spaghetti och köttfärsås, busat, lekt och jag har hunnit hänga lite framför datorn. Har ni lagt märke till att jag har bloggat hela fem inlägg idag?! Jisses...när hände detta senast tro?

Ellepelle sitter för tillfället och bläddrar i sin nya pekbok som han fick utav mormor i julklapp. Själv har jag parkerat mig i soffan framför Biggest loser med en kopp chai thé. Känner mig så sjukt opepp inför morgondagens arbetsintervju. Alla mina viktiga papper är borta och jag har ingenting annat än mitt cv samt referenser att gå på. Skitbra...not. Funderar på om jag inte ska ta och omboka intervjun tills på måndag i förhoppning om att vara mer förberedd tills dess. Jag vill verkligen ge ett seriöst intryck, att få ett jobb nu skulle betyda världen för mig. Jag återkommer i morgon om hur det blir!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR