Hem till pappa


Idag klev vi upp vid nio-tiden pigga och utvilade, jag och lilleman. Meningen var att vi skulle ta tåget ut till Årstaberg, där vi skulle möta upp min finaste för att sedan sällskapa hem till pappa. Men eftersom min finaste har glömt att lämna vagnen så får vi helt enkelt vänta på att han hämtar oss istället. Suck! Det är faktist lite smått frustrerande när man hela tiden är den enda som håller reda på saker och ting i det här hemmet.

Just nu har jag en väldigt trött lilleman här hemma, så jag tänkte försöka få honom att sova en stund innan vi sticker iväg. Det ska bli riktigt mysigt att få träffa familjen igen, och pappa har jag faktist inte träffat sedan annandag jul.

Ha en fin dag raringar, så hörs vi när jag kommer hem igen.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR