MindMantra


Sådär, då har jag haft min första mindmantra session, och jag är redan fylld av massa positiv energi. Jag skulle inte kalla det meditation, det handlar mer om hälsa och välmående. Att komma i kontakt med sin egen kropp och själ, Förmågan att kunna bortse från livets svåra hinder och ha ett öppet sinne, detta genom att utöva kontinuerliga in och ut andningsövningar. Detta genom att använda lungorna fullt ut och frigör endorfiner, vilket i sin tur är både blodrenande och avstressande.

Nästa steg är att börja utöva yoga i samband med mindmantra, så sjukt upplyftande! Jag och min fina Moula har även pratat om att ha en session tillsammans. En tvättäkta indier som vet vad han pysslar med, jag är så tacksam.

Ellepelle sover som vanligt sin eftermiddags-nap och själv tänkte jag parkera mig i soffan och läsa bok. Jag har varit så himla dålig med att läsa på senare tid, någon som har något bra boktips? Ikväll blir det Twilight-mys och vi som inte har något gottis hemma alls. No way att jag kan sluta med godis och annat gott. Livet är nu och jag tänker leva fullt ut! ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR