Mitt nyår





Hade ett helt fantastiskt nyår igår hemma hos bästa faster tillsammans med mina fina killar. Södertälje rockade vid tolvslaget och jag har aldrig varit med om liknande. Alla syrianer slog på stort och laddade cake efter cake, magiskt! Jag kan nästan garantera att Stockholm inte var någonting i jämförelse.

Vi firade hur som helst in det nya året med skumpa, god mat och massa annat gott. Själva stod vi på räksallad, jumbokräftor och hallon pannacotta med färska jordgubbar och passionsfrukt till dessert. Så gott att jag nästan dog! Allting var så fint uppdukat och stämningen var på topp, kunde inte ha firat ett bättre nyår! Jag tror inte att vi trillade innanför dörren förens strax efter klockan halv tre. Idag är vi så trötta och har inte gjort annat än degat i soffan framför tv'n hela dagen. Skönt!

Mina fina killar försvann precis ut genom dörren för att hälsa på en kompis. Skickade även med två kassar med kläder att lämna över till en person som jag är mer än glad över att inte behöva ha att göra med längre. Aldrig någonsin har jag kännt mig så lättad, jag behöver inte fler negativa människor i min omgivning. Besvärliga människor letar alltid efter gräl. Nu måste jag lära mig att ta avstånd från negativa människor, det tjänar ingenting till att umgås med dessa. Sådana som bara måste slänga ur sig en negativ kommentar för att dem själva är bittra och missunnsamma. Nu vill jag endast omges av positiv energi och må bra!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR