Produktiv måndag!

Hello!

Mina fina killar försvann ut för en liten stund sedan. Själv har jag parkerat mig i soffan med en stor kopp chai thé framför Teen mom 3 på MTV. Så typiskt att alla mina favvo program skall infall på en och samma tid, på en och samma dag. Men jag är inte den som gråter över spilld mjölk, värre saker har man ju varit med om liksom. Haha!

Idag har jag verkligen haft händerna fulla, så något bloggande har inte hunnits med. Känns skönt att ha fått allting uträttat och jag kan äntligen andas ut. Det enda sakerna jag har kvar att göra nu ikväll är att hämta upp de sista torra kläderna från tvättstugan, dammsuga lägenheten samt skicka iväg några jobbrelaterade mail. Sedan tänkte jag mysa ner mig i sängen tillsammans med min vän boken innan det är dags att släcka ner.
Ah, mer produktiv måndag än såhär blir det inte. Damn, I'm good!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR