Sjuk och tråkig mama

Hej, och förlåt för dålig uppdatering här på bloggen. Men jag mår så jäkla risigt idag, halsen är svullen och jag har dragits med en huvudvärk från helvetet ända sedan vi klev upp i morsse. Känner mig mer död än levande, men försöker mest hålla ögonen öppna och tålamodet vid liv. Min fina lilleman lär vakna upp från sin eftermiddagsvila anytime soon. Själv har jag precis slängt in en plåt med ugnspannkaka i ugnen, mer avancerat än så blir det tyvärr inte. Vi får leva knapert denna månad med tanke på att jag så fint såg till att inte få någon utbetalning för januari månad. Men efter gårdagens lilla besök på försäkringskassan så trillar pengarna förhoppningsvis in på kontot vilken dag som helst. Jag har varit mammaledig i 1½ år och har fortfarande noll koll på vad som är vad samt överlåtelse av dagar m.m. Jaja, huvudsaken är att det löste sig och i veckan som kommer hoppas jag på att vi kan åka och storhandla.

I väntan på att maten ska bli klar och att Ellepelle ska vakna, tänkte jag nu slå mig ner och läsa lite bok. En sak är då säker, jag kommer gråta floder när boken är slut.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR