Sunday afternoon

Hej bloggen och förlåt för dålig uppdatering. Elias bjöd på skrikfest i natt och jag har knappt fått sova en blund. Idag är jag en trött mama, så ni får helt enkelt ha överseende med att bloggen hamnar lite på efterkälken. Jag har precis tagit mig en välbehövlig dusch samt laggt på ett ansikte.

Vi har än sålänge inga större planer för dagen, mer än att min fina lillasyster kommer hit och stannar över natten. När man talar om trollen så ringde telefonen precis och det lilla barnet dyker upp om en dryg timme eller så. Mysigt! Tänkte väl så småningom fundera ut vad vi ska äta till middag samt klä på mig, då jag sitter här i endast morgonrock. Vill inte störa lillprinsen som ligger sover sött tillsammans med pappan sin.

Kikar in här lite senare, tills dess önskar jag er en fortsatt fin söndag ♥







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR