Tisdagskvällen


Efter första dagen på dagis var Ellepelle helt slut, och vi har haft en ovanligt lugn eftermiddag och kväll här hemma. Han sov i princip från det att vi kom hem och vaknade en halvtimme senare, åt lite mat för att sedan somna om igen.

Själv har jag ägnat mig åt något som jag så länge har funderat på att göra, men aldrig fått tummen ur. Men efter mitt och mammas samtal tidigare ikväll, så har jag äntligen bestämt mig för att studera vidare. Dock så kommer jag att läsa på distans eftersom det är väldigt viktigt för mig att få komma ut och jobba under tiden. Jag har hittils anmält mig till tre olika kurser som skiljer sig helt från varandra. Jag känner verkligen hur en ny sida utav mig själv börjar träda fram och ta plats, är det möjligen så att jag börjar bli otroligt medveten om mig själv? Har jag nämnt att jag sakta men säkert börjat känna på det här med ljustempel meditation? Livet känns helt plötsligt så mycket enklare, detta tack vare all den enorma kärlek som jag omges utav varje dag. Vad jag ville komma fram till är att jag är så sjukt tillfreds med tillvaron som den är just nu, och jag skulle inte vilja ha det på något annat vis.

Sov gott raringar, så hörs vi i morgon!♥






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR