Mysigt hemma hos faster



Jag tänkte kika in här lite snabbt och tala om att Ellepelle är på bättringsvägen. Nu får han åtminstonde behålla maten, utan att det kommer upp lika fort som det slinker ner. Dock är han grymt dålig i magen och har bjudit på bajsfest större delen av eftermiddagen och kvällen. Jag har dessvärre förstått att detta inte är något tillfälligt, så något dagis i morgon blir det icke! Jag fick en fråga tidigare om jag inte visste vad som gäller vid magsjuka på dagis. Och då kan jag lugnt tala om att det vet jag visst, det är ju självklart att vi inte vill riskera att någon annan faller offer. Det är sjukt irriterande när folk verkligen letar fel och tror att man inte vet bättre.

Nu ikväll har vi hur som helst hängt hemma hos bästa faster. Hon och barnen höll på att förgås utav saknad efter våran lilla kille och det var på egen risk som vi tog oss dit. Efter en veckas semester i Dubai hade dem helt klart massor att berätta. Vi pratade även jobb, skola och utbildningar. Det är tydligen inte bara jag som har planer på att plugga vidare. En massa fina presenter har vi också fått i form utav kläder, en duk och nya shoes till liten. Han har nämligen fått sina absolut första äkta converse. Något stora i storleken, men jag gissar på att dem kommer att sitta som en smäck till våren.

Mina fina killar har somnat för natten och jag ska strax göra detsamma. Men först - mejka av mig och borsta tänderna.

God natt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR