Måndag och ny vecka


Firade arbetsintervjun med en super god lunch på en mysig thai-restaurang i Heron City tidigare idag.

Hämtade en ledsen kille på dagis idag. Måndagar brukar vara lite knepiga innan allting kommer igång, men lika ont i mammahjärtat gör det varje gång. Om jag hade vetat så skulle jag hämtat honom tidigare. 

För tillfället sitter vi och käkar lite mellis samtidigt som jag skickar iväg några jobbrelaterade mail. Arbetsintervjun idag gick väl inte riktigt som väntat, jag är inte ett dugg nöjd med situationen. Jag längtar tills studierna kommer igång, det liksom kliar i fingrarna. Under tiden får jag fortsätta harva vidare på arbetsförmedlingens hemsida. Tjohoo!

Kikar in här lite senare, då bjuder jag på världens sötaste lilla videoklipp ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR