Ibland blir man ju bara så glad...


När jag hämtade lilleman på dagis idag, möttes jag utav det största leendet jag någonsin har skådat. Dagen har rullat på bra, han gör verkligen framsteg min lilla älskling och jag kunde inte vara mer stolt. Nu på eftermiddagen har vi ätit pannkakor till mellis, byggt med lego och myst i soffan. Vilket i sin tur slutade med att vi båda somnade. Lilleman sover än, själv tänkte jag försöka hinna med en meditation. Har kännt mig så otroligt uppe i varv och sjukt okoncentrerad de senaste dagarna, så det här med meditationen har hamnat lite på efterkälken. Det får bli en sväng till biblioteket i morgon och låna hem lite nytt material.

Min finaste jobbar kvällspasset och kommer inte hem förrens sent i natt. For oss blir det som vanligt tidigt i säng, känslan av att vakna upp pigg och utvilad är obeskrivlig. Nej, om man skulle ta och svira om till något mer bekvämt och sedan inta meditations possision.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR