En ganska så seg onsdag

Det är segt här hemma och skrivlusten har ju varit större. Ellepelle har varit trött, ledsen och arg ända sedan jag hämtade honom på dagis. Själv har jag hunnit med att slänga iväg några jobbrelaterade mail, har nämligen sökt en tjänst som jag tror skulle passa mig pefekt. Men jag ska inte ta ut något i förskott, jag är glad om jag så bara blir kallad till intervju. Håll alla tummar och tår är ni snälla?! Jag har också hunnit köra två maskiner med tvätt, kört igång en maskin med disk, städat och lagat mat samt hunnit läsa några kapitel ur en av böckerna jag lånade från biblioteket. Mer om det i ett annat inlägg, men en sak är säker...jag vill aldrig att den ska ta slut! Jag tror att den här boken kan förändra mitt liv, min hälsa och mitt välmående.

Mina fina killar försvann precis ut genom dörren för att hänga med en kompis. Själv tänkte jag göra mig en kopp thé och facebooka lite innan Den hemlige miljonären börjar klockan nio.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR