Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you...


Under dagens besök på biblioteket lånade jag hem dessa tre böcker. Som den bokmal jag har kommit till att bli, får jag känslan av att jag kommer att läsa ut dessa på nolltid. Det finns absolut ingenting som trumfar en bra bok. Nu väntar jag med spänning att böckerna också skall leva upp till mina förväntningar för att uppnå önskat resultat.

Jag har tyvärr inte hunnit meditera på hela dagen, men tänkte försöka göra så snart Ellepelle har somnat för natten. Han sitter för tillfället i stilla ro och bygger med lego inne i vårat sovrum, mammas fina lilla unge! Själv tänkte jag parkera mig i soffan framför unga mödrar med ett stort glas citronvatten. Yummie!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR