Lillemans nya overall




Vi hade ju lite otur med senaste overallen som visade sig inte bara ha ett, utan flera tillverkningsfel. Med pengarna tillbaka gav vi oss igår ut i jakten på en ny. Jag har på senare tid hört mycket gott om Didriksons. Tror ni inte att vi hade lagom tur som sprang in på Intersport och fyndade overallen ovan och dessutom till halva priset på ordinarie pris?! En söt fleece jacka av märket McKinley fick också följa med hem. Nu ska väl ändå min fina lillaman slippa frysa på dagis, jag skulle kunna ge honom hela världen om han så ville.

Gårdagen var för övrigt riktigt mysig. Eftermiddagen och kvällen spenderades hemma hos bästa faster tillsammans med farbror och fina kusiner. Idag har vi dessvärre dragit på oss en förkylning som heter duga! Stackars Ellepelle har knappt fått sova någonting alls och kraxar likt en fågel. Själv lider jag av en kombination av migrän/järnbrist. Men jag kämpar på som den super mama jag faktist är. Jag ska strax duscha och göra mig i ordning, för om dryga två timmar måste vi befinna oss i kyrkan. Idag minns vi nämligen pappa Faiz Azzo som lämnade oss för ett exakt ett år sedan. Därmen får också bloggen vila tills i morgon och jag önskar er en fortsatt fin lördag!♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR