Tisdag

Bra dag! Det var med minst sagt tunga steg som jag tog mig iväg till arbetsförmedlingen nu på eftermiddagen. Blev dock hänvisad till världens bästa handledare, och jag är glad i själen. Hon såg inte alls till varför jag ska hänga där med tanke på mina goda meriter. Med min starka vilja och goda kunskaper så tyckte hon istället att jag skulle höra av mig till rekrytering samt bemanningsföretag där mina chanser mycket väl skulle kunna leda till jobb. Jag känner mig genast mycket mer motiverad, egoboost så det står härliga till!

Min finaste försvann iväg till jobbet för en stund sedan, själv tänkte jag parkera mig ute i köket och slänga ihop kvällens middag. Fiskbullar i currysås med potatis står på menyn, mums! Jag är så glad över att se hur min fina unge har återfunnit aptiten och äntligen börjar han lägga på sig dem få gram som han tappade strax innan jul. Nu väntar jag bara spänt på att vi ska få en ny tid för återbesök på bvc, alltid lika spännande varje gång.

På tal om våran lilla kille, tyckte väl att det blev sådär oroväckande tyst...






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR