Torsdag med fina kusiner

Hej mina hjärtan! Hur mår ni där ute i snöstormen? Här hemma kom vi precis innanför dörren, Ellepelle slocknade i bilen och sover än. Idag har han fått hänga med sina fina kusiner medans jag och min finaste försvann iväg till kyrkan för minnesstund. Efteråt blev det brunch i en lokal i närheten för att sedan fortsätta hem till bästa faster på middag och fika. I morgon åker hon och hennes man till Dubai och blir borta i drygt två veckor. Som vi kommer att sakna dem, barnen blir dock kvar med oss. Så under helgen hoppas vi på att kunna hitta på något riktigt roligt tillsammans, något barnvänligt vill säga.

Medans den lilla sussar sött tänkte jag passa på att ta ett ordentligt ryck här hemma, för jag står inte ut att leva i detta kaos längre. Sedan blir det soffmys framför tv'n ett slag. Så skönt att slippa tänka på middagsmat då vi har hunnit äta hela två gånger idag. Jag är proppmätt! Får se om jag överhuvudtaget orkar blogga något mer idag, annars får ni ha en fortsatt fin kväll. Bjuder på tre söta bilder på Ellepelle och kusin Josef som jag tog tidigare idag.










NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR