9:e Januari 2011

Godmorgon måndag!

Barnen vaknade för en stund sedan och sitter just nu parkerade i soffan framför barnkanalen. Själv ligger jag fortfarande och drar mig, men ska straz kliva upp och göra oss lite frukost. Idag är det min sista dag som mammaledig och i morgon börjar våran stora lilla kille på dagis. Jag kommer verkligen sakna att ha min lilla huligan här hemma. Nog för att jag kommer få överdrivet mycket tid till annat, så som att söka jobb och ta hand om hemmet. Jag behöver den tiden, och jag vet också att Elias behöver få gå på dagis och vara bland andra barn. Nu håller vi alla tummar och tår för att inskolningen skall gå så snabbt och smidigt som möjligt.

Idag tänkte jag baka tillsammans med ungarna och sedan får vi se om vi kanske tar en sväng till parken lite senare. Jag har verkligen dragit mig för att gå ut dessa dagar, men det är ju så kallt! När jag jobbade på förskolan var vi ute jämt. Får hoppas på att det vill komma lite mer snö så att vi kan åka pulka åtminstonde.


morgonmys i sängen ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR