Vackert runt halsen




Dessa vackra halsband fick jag i bröllopsgåva/försenad julklapp utav släkten borta i Irak. Så mycket smycken som jag har lyckats samla på mig under åren, kanske dags att införskaffa ett ordentligt smyckes skrin snart.

Idag har vi haft en riktigt produktiv dag här hemma. Så snart efter att jag hämtat en gladskit till son på dagis bestämde jag mig för att ta ett ordentligt ryck nere i vårat annars så väldigt stökiga källarförråd. Detta i förhoppning om att hitta mina gymnasiebetyg samt arbetsintyg. Tror ni att jag hittade dem? Nej. Troligtvis ligger dem någonstans hemma hos älsklingens bror, då han har förvarat några av våra flyttkartonger i hans lägenhet. Känner mig en aning stressad över att jag inte hittar dem, jag kan ju inte komma tomhänt till en arbetsintervju liksom. Nog för att jag har mitt cv och så, men allt de andra är minst lika viktigt.

Medans jag har röjjt nere i källaren fick Ellepelle hänga uppe hos fina Diana och hennes små pojkar, Leo och Sebastian. Alla tre går på samma avdelning och hur perfekt är det inte då att också bo grannar? Jag gissar på att vi kommer hänga en hel del framöver. Jag bara rå-diggar henne rakt igenom, love her!  Efteråt åkte vi hem till älsklingens kusin på fika och klev innanför dörren för en dryg timme sedan. Elias envisas med att absolut inte vilja sova, istället springer han fram och tillbaka mellan sängen och soffan. Jag tänker då inte jaga honom, någon gång ska han väl ändå tröttna och somna tillslut?!

Nu stänger jag ner för ikväll, så hörs vi på bloggen i morgon!♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR