Wednesday

Så var andra dagen på dagis avklarad och Ellepelle trivs som fisken i vattnet. Idag har vi ätit våran första lunch samt vilat tillsammans med fröknar och barn. Vilan gick sådär, men efter lite skrik, bråk och gråt så lyckades han ändå somna och jag likaså.  Så snart alla barnen hade vaknat var det dags för oss att promenera hemåt igen. Medans jag och lillskrutt har hängt på förskolan så passade min finaste på att städa bort julen här hemma. Så skönt att äntligen bli av med julgran och allt annat som hör julen till. Helt plötsligt blev allting så mycket större, ljusare och luftigare. Det är hög tid att möblera om, nu när jag äntligen vet hur jag vill ha det!

Just nu sitter vi här i köket och äter ett stadigt mellanmål innan vi sticker ut och hänger med bästa farbror och kusiner i ett par timmar. Jag känner på mig att vi kommer ha en väldigt trött liten kille här hemma senare ikväll. I morgon har vi våran näst sista inskolningsdag och sedan tar vi äntligen helg. Fredagen spenderas som vanligt hemma hos mamma, men helgen är ännu oklart vad vi ska hitta på.

Får se om jag överhuvudtaget hinner eller orkar blogga något mer idag. Tänkte försöka klämma in en session innan vi sticker iväg. Om inte så får det bli vid ett senare tillfälle när jag har lite mer tid och slipper stressa mig igenom det hela.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR